گفت‌وگو|

بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه منجر به ساماندهی نهاده‌‌های دامی در همدان شد/ رویکرد رئیس دستگاه قضا  مدیریت پویا و قوی است

8:45 - 30 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۰۳۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
بازدید میدانی رئیس قوه قضاییه منجر به ساماندهی نهاده‌‌های دامی در همدان شد/ رویکرد رئیس دستگاه قضا  مدیریت پویا و قوی است
یک نماینده مجلس رویکرد رئیس دستگاه قضا در بازدید میدانی را نوعی مدیریت پویا و قوی دانست و ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان را نتیجه از این گونه مدیریت عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

در این رابطه مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با میزان، گفت: رئیس قوه قضاییه با توجه به دیدگاه و تجربه بر روی این مسائل حساس، دقیق و دلسوزانه ورود می‌کند و این تخصص و تعهد منجر به سرکشی شخصی و مشاهده معایب کار در دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این نوع دیدگاه رئیس قوه قضاییه در بازدید میدانی و مشاهده دغدغه‌های مردم از نزدیک است که منجر به حل مشکلات مردم همچون ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان می‌شود.

وی با بیان اینکه سالیان سال است که تجهیزات، خواروبارو وسایل مختلف در گمرکات پوسیده و نابود می‌شود ادامه داد: چرا نباید یک سیاست‌گذاری درست، دقیق و دلسوزانه صورت بگیرد تا بتوانیم از نابودی محصولی که طی چند ماه و سال، دپو شده جلوگیری کنیم.

محمودوند با بیان اینکه یکی از ارکان سیاستگذاری درست قوه قضاییه است ادامه داد: طی سال‌های گذشته شاهد رویکرد جدید حجت‌الاسلام و المسملمین محسنی اژه‌ای مبنی بر بازدید میدانی و رسیدگی به مشکلات مردم بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

ماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به اینکه رویکرد رئیس دستگاه در بازدید میدانی نوعی مدیریت پویا و قوی است اظهار کرد: وقتی مسئولان مشاهده می‌کنند رئیس قوه قضاییه شخصا به مسائل ورود می‌کند تلاش می‌کنند به مشابه این گونه رفتار‌ها عمل کنند و با دلسوزی برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *